تابلو فرمان

سیستم کنترل یک آسانسور در دست برد اصلی موجود در تابلو فرمان یک آسانسور است، البته به شرط آنکه این برد اصلی و برنامه ریزی آن را یک شرکت معتبر و کاردان ساخته باشد.

یکی از نکات قابل توجه در انتخاب نوع تابلو فرمان آسانسور کیفیت قطعات بکار رفته در آن می باشد، بعنوان مثال صدایی که از فعالیت کنتاکتورهای تابلو فرمان ایجاد می شود بسته به نوع وکشور سازنده ان است و در صورت انتخاب نوع نامرغوب، صدای تولید شده از عمکرد آنها ممکن است تا طبقات پایین موتور خانه آسانسور برسد و موجبات نارضایتی ساکنین آن طبقات را فراهم سازد.

مابقی قطعات بکار رفته در تابلو فرمان یک آسانسور نیز از این قاعده استثنا نیست و استفاده از قطعات نامرغوب باعث تولید بسیاری از مشکلات نظیر نویزپذیری زیاد ، خرابی متعدد قطعات تابلوفرمان می گردد.. و همچنین عدم وجود یک الگوریتم کارآمد در برنامه ریزی برداصلی نیز باعث خرابی و error های متعدد و بی مورد می شود.

بنابراین یک انتخاب خوب و مطمئن تابلو فرمان هم در دوره گارانتی و هم در زمان خدمات پس از فروش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کارایی آسانسور خواهد شد.

   یک سیستم آسانسور هیدرولیک بازده و بهره وری درستی نخواهد داشت ، تا زمانی که یک تابلو فرمان آسانسور مناسب بر روی آن نصب شده باشد . وظیفه تابلو فرمان آسانسور هیدرولیک این است:1.باید به درستی فرمانها را دریافت کند و بطور منطقی حرکت آسانسور را اجرا کند..2.با عملکرد صحیح خود ایمنی مسافران و هچنین سرویسکاران را تضمین نماید.3.ضمن اینکه از تجهیزات هیدرولیکی و الکتریکی آسانسور نیز محافظت نماید.

    ما در این سالهای طولانی تجربه کاری ، تابلو فرمانهای تولید شرکتهای مختلف را بر روی سیستم های خود نصب کرده ایم ، این امر یا به درخواست خود مشتری بوده است یا برای یافتن بهترین تابلو فرمان . به طور خلاصه یک تابلو فرمان باید چهار ویژگی داشته باشد:بهترین از نظر کیفیت ، راحت ترین از نظر نصب ، کم استهلاک ترین از نظر کارایی و عملکرد و خدمات پس از فروش گسترده. ما بعد از آزمون خطاهای فراوان ، بدون توجه به نام و برند تابلو فرمان و از دیدگاه تخصصی به این نتیجه رسیدیم که تابلو فرمان هیدرولیک عصر نوین تمام ویژگیهای فوق را دارد و در صورتی که مشتری در مورد تابلو فرمان نظر خاصی نداشته باشد و در خواست تابلو فرمان از برند ویژه ای نکند ما تابلو فرمان عصرنوین را سفارش می دهیم .


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
6 + 8 = ?