اگر در آسانسور گیر کردید چکار کنید؟

اگر در آسانسور گیر کردیم چکار کنیم

نکته مهم این است که کابین آسانسور در مقابل هوا عایق نیست و قرار نیست شما دچار کمبود اکسیژن شوید. پس آرام باشید و خطر خفگی را در ذهن تان تقویت نکنید. توصیه مهم به حبس‌شدگان، برقراری ارتباط با بیرون از کابین است. پس به هیچ‌وجه درصدد باز کردن درب کابین با اهرم نباشید، چون گره کار را کور‌تر و خطر را جدی‌تر می‌کنید. نگران سقوط آزاد هم نباشید، فیلم سینمایی که نیست، سیستم ترمز اضطراری آسانسور فعال است و این سیستم مکانیکی است و از کار نمی‌افتد. ضمن اینکه سیم بکسل‌های آسانسور دارای ضریب ایمنی بسیار بالایی هستند و امکان پاره شدنشان چیزی در حد صفر است.
بعضی از کابین‌ها،دارای تلفن اضطراری هستند، بعضی‌ها هم زنگ خطر دارند. اگر این‌ها در دسترس نبود، از موبایل استفاده کنید. اگر موبایل هم آنتن نداشت، خونسرد باشید و از روش سنتی استفاده کنید فریاد بزنید و به در بکوبید. وقتی هم گروه نجات از راه رسید، روی کف کابین بنشینید تا حرکت ناگهانی آسانسور، بلایی سرتان نیاورد.
حفظ خونسردی باعث می‌شود که تصمیم‌های بهتری بگیرید ، در غیر این صورت ممکن است کس دیگری هم توی کابین باشد که اضطراب شما، او را دچار حمله قلبی کند.

 


 


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
2 + 3 = ?