آسانسور روم لس

لیست قیمت آسانسور روم لس،قیمت روز آسانسور روم لس در ظرفیتهای مختلف،مشاوره رایگان به مشتریان برای خرید بهترین آسانسور روم لس ،ارسال پیش فاکتوربه مشتریان ذکر قیمت تمام شده محصول و ریز قیمت تمام قطعات و لوازم مصرفی،نصب با تیم مجرب.

درصنعت آسانسور،آسانسور روم لس یا اصطلاحا M.R.L به آسانسوری گفته می شود که فاقد موتور خانه می باشد . آسانسورهای روم لس در سال 1990 در صنعت آسانسور جهان عرضه شدند. همانطوریکه از این اسم برداشت می شود، آنها نیازی به موتورخانه بر روی بام ندارند ، با ورود این آسانسور به صنعت ساختمان دست معماران و طراحان ساختمانی در طراحی یکپارچه و بدون سازه ای مزاحم بنام “موتورخانه آسانسور” باز گذاشته شد.

این آسانسور جایگزین بسیار مناسبی بود برای آسانسورهای قدیمی و سنتی، این آسانسورهای تازه وارد اینقدر جالب و جذاب بودند که در همان اوایل معرفی، آنرا “music carriage” نام گذاشتند. با ورود این آسانسورها رقابت شدیدی بین شرکتهای بزرگ آسانسوری جهان شکل گرفت، و هر از گاهی نوآوری جدیدی وارد عرصه آسانسور می شود. آسانسور بدون موتورخانه (MACHINE ROOM LESS) یا همان (LRM) از موتوری خیلی کوچک اما نیرومند استفاده می کند و بجای اینکه مانند موتورگیربکس های قدیمی با یک شاسی فولادی سنگین در موتورخانه آسانسور بر روی دال بتونی بالای چاه قرار بگیرد، این موتور کم حجم و کوچک و سبک آسانسور به داخل چاه آسانسور منتقل می شود و با یک شاسی کوچک در بالای چاه بر روی ریلهای آسانسور مستقر می شود و حداقل جای ممکن را اشغال می کند، در حالیکه آسانسورهای قدیمی معمولا یک اطاق 10 الی 12 متری، برای نصب موتورگیربکس و تابلو فرمان و گاورنر لازم دارد. برای اینکه محل استقرار موتورگیربکس آماده شود، در این اتاق 12 متری باید در راستا و بر روی چاه آسانسور سکویی به ارتفاع 70 الی 90 سانتیمتر ساخته شود و در بالای این سکو، پس از کف ترازبندی و قالب گذاری به ارتفاع بیست سانتیمتر بتون ریخته می شود، تا شرایط نصب موتورگیربکس فراهم شود. این آسانسور های جدید مزایای زیادی دارد که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

 

    عدم نیاز به موتورخانه سنگین

    مراحل نصب سریع آسانسور

    سازگار با محیط زیست

    کم حجم بودن قطعات و لوازم آن

    کاهش هزینه های ساخت و ساز ساختمان

    انجام سرویس نگهداری راحت

    دسترسی آسان نصاب و سرویسکار به تمام تجهیزات در داخل چاه آسانسور

    حذف سیستم ترمز لنتی که عملا در حفظ محیط زیست تاثیرگذار است

    کاهش تعویض پی درپی لنت ترمز آسانسور هم یکی دیگر از مزایای آسانسورهای روم لس است


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
1 + 7 = ?