آسانسور پانوراما

لیست قیمت آسانسور شیشه ای، ارسال پیش فاکتور با ذکر قیمت تمام لوازم و قطعات مصرفی و قیمت تمام شده ، طراحی نمای شیشه ای فوق العاده زیبا برای آسانسور ،نصب و راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن با تیم متخصص و با تجربه ..

عموما در ساختمانهای پر تردد تجاری و هتل ها به جهت اهمیت بالای  ظاهر ساختمان و جذب بازدید کننده بیشتر در معماری ها از متریال خاص و جذاب استفاده میگردد. موضوع دیزاین ساختمانهای تجاری انقدر مهم و حیاتی میباشد که عموما در طراحی ها از بزرگترین  وبه نامترین طراحان دنیا استفاده میشود.نیاز به اسانسورهای خاص با طراحی های زیبا همیشه یکی از ابزارهای مهم طراحان ساختمان بوده است به طوری که در خیلی از پروژه ها برای تبلیغات و بزرگ جلوه دادن پروژه از اسانسور هایی از جنس طلا استفاده میشود به عنوان مثال هتل اقای عظیم زاده که از کابین طلا استفاده کرده است.

یکی از سیستم های پرطرفدار و جذاب، سیستم پانوراما میباشد که به خاطر جذابیت وزیبایی خاصی که دارد در تمام جهان مورد استفاده قرار میگیرد معمولا در این نوع از اسانسور از پلتفرم شیشه ای و یا اکسپوز استفاده میشود و بدنه ی شیشه ای کابین جلوه ی خاصی از حرکت اسانسور به نمایش میگذارد.نمای شیشه ای کابین باعث می شود چشم اندازهای طبیعی و شهری ،،در ارتفاع با جلوه ای خاص در معرض دید سرنشینان اسانسور قرار گیرد.

سیستم  پانوراما که آسانسور شیشه ای هم نامیده می شود، با مکانیزم حرکتی مختلف از جمله هیدرولیکی که مزییت های بسیار بالایی در طراحی لیفت دیزاینر ها دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

ساختار ساده و زیبایی این نوع سیستم اثر بخشی بی نظیری  در معدل زیبایی یک سیستم پانوراما ایفا میکند.

شرکت هیدروفربد در زمینه ی اسانسور پانوراما با به پایان رساندن پروژه های خاص امروز جزء طراحان و صاحب سبک در طراحی این نوع از اسانسور میباشد .

شرکت هیدروفربد در طراحی و تولید آسانسور شیشه ای نظر و سلیقه کار فرما را اعمال می کند.


تنظیمات