آسانسور بیمارستانی

 
  آسانسورهای بیمارستانی از نظر ابعاد باید جای کافی جهت قرار گرفتن حداقل یک تخت بیمارستانی و پرستار را داخل خود داشته باشد
در بیمارستان ها ، چند ثانیه میتواند تمام تفاوت را بوجود آورد .قابل اعتماد بودن ایمنی این آسانسورها برای مسافران ، تخت ها و حمل و نقل یک ضرورت مطلق است
شرکت هیدروفربد  این اطمینان را  می دهد که سیستم های شما بهینه باقی بماند تا بیماران و ملاقات کنندگان بی سرو صدا و همسطح طبقه به مقصد برسند.
پیشنهاد ما برای بیمارستان ها :
تکنولوژی کنترل سرعت بسیار قدرتمند برای آسانسور های تخت بر
سیستم داخلی تماس های فردی (Intercom) با پاسخ دهی برای شرایط خاص
نظارت گسترده ی آسانسور از طریق سیستم کنترل و مدیریت هوشمند
توانايی كنترل از راه دور ، مونيتورينگ و اصلاح كليه پارامترها و وضعيت كابين و تبادل اطلاعات بوسیله مودم
دارای قابلیت بازشدن درب (Advance Door Opening )، پیش از توقف کامل جهت تسریع عملکرد

    آسانسور بیمارستانی به دو نوع تقسیم می شود :1-آسانسور حمل تخت ،2-اسانسور حمل برانکارد . اسانسور تخت بر باید دارای کابینی به ابعاد 240*140 سانتیمتر باشد ، بازشو درب ان در ابعاد 110*210 سانتیمتر باشد . این آسانسور باید به برنامه کنترل سرعت فرکانس متغیر و ولتاژ مجهز باشد . باید طوری برنامه ریزی شود که کابین همیشه تراز بماند(دارای سیستم تراز مجدد طبقه). درب کابین باید طولانی تر از حالت نرمال باز بماند . پس به این دکمه باید مجهز باشد . باید دارای کلید ویژه ای باشد که آسانسور در کنترل افراد آموزش دیده قرار گیرد. حتما به سیستم برق اضطراری مجهز شود تا در زمان قطع برق کابین را به طبقه نزدیک ببرد.

     آسانسور برانکارد بر نوع دیگر آسانسور بیمارستانی است که دارای یک کابین به ابعاد 110*210 می باشد عرض درب بازشو آن حداقل 90 سانتیمتر است به سیستم تراز مجدد طبقه مجهز است و دارای دکمه ای است که درب کابین را طولانی تر از آسانسورهای معولی باز نگه می دارد.

 

 


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
  • Guest []
    0 Like disLike 0
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
8 + 3 = ?