هوم لیفت

     هوم لیفت  نمونه ای از بالابرهای هیدرولیک هستند که به امکانات آسانسوری مجهز می باشند که در اصطلاح به آنها هوم لیفت یا آسانسور خانگی هم گفته می شود اگرچه ممکن است این تشابه تا جایی باشد که هوم لیفت را از یک آسانسور هیدرولیک نتوان تشخیص داد .از این رو به لحاظ سیستم و عملکرد تفاوتی مابین هوم لیفت و آسانسور هیدرولیکی وجود ندارد و اکثر تجهیزات آنها مشترک می باشد.

 قابلیت ویژه

  1. 1- نصب و اجراء در هر نقطه در ساختمان

  2. 2- راه اندازی تنها با برق220 ولت خود آپارتمان

  3. 3- دارا بودن امنیت بالا

  4. 4- استفاده از لوازم و تجهیزات روز دنیا آسانسورها ارائه شده با ضمانت نامه و تاییدیه استاندارد و گارانتی می باشند

 مشخصات و مزایای و اجرای آسانسور هوم لیفت Home Lift

  1. 1- جهت استفاده در آپارتمانهای دوبلکس

  2. 2- جهت استفاده در آپارتمانهای قدیمی که فاقد آسانسور می باشند

  3. 3- و فضای تعیین شده برای آسانسور از قبل نداشتن

  4. 4-این نوع آسانسور در تمامی نقاط ساختمان و حتی خارج از نمای ساحتمان و از روی نما قابل نصب و اجراء می باشد

 

مزایای هوم لیفت:

  1. عدم نیاز به احداث موتورخانه

  2. قابل استفاده در منازل مسکونی ، دوبلکس ، ویلایی ، بیمارستان ها ،کلینیک ها ، مراکز فیزیوتراپی ، هتل ها ، ادارات و …

  3. عدم نیاز به دیوارکشی اطراف آسانسور قبل یا بعد از احداث آسانسور (یک پوشش سبک مثل پارتیشن و آلومینیوم یا زیبا مثل شیشه کفایت میکند)

  4. حرکت بدون صدا و آرام

  5. امنیت بیشتر سیستم هیدرولیک نسبت به سیستم کششی

  6. عدم نیاز به حفر چاه

  7. صرفه جویی در مصرف برق تا 40% (حرکت رو به پایین با موتور خاموش می باشد)

  8. هزینه های سرویس و نگهداری پایین

  9. هزینه گرفتن برق 3 فاز را ندارد

  10. کاهش قابل ملاحظه سازه فلزی (آهن کشی)

هوم لیفتها هم در مکانهای عمومی مثل،کلینیکها،فروشگاهها،ادارات مدنی و شهری،آسایشگاههای سالمن،..هم در مکانهای خصوصی مثل،خانه های دوبلکس،ساختمانهای دو تا چهار طبقه جدید و یا قدیمی،همینطور در ویلاهها قابل استفاده است

    بسیاری از مالکان ساختمانهای قدیمی تمایل خیلی بالایی برای نصب آسانسرر هوم لیفت دارند ،اما از این مسئله واهمه دارند که شاید نصب هوم لیفت باعث افزایش بار سازه ساختمانی آنها شود و استقامت ساختمان ضعیف گردد و احتمالا درزمان بروز حوادث طبیعی و یا موارد دیگر ساختمان خیلی زود تاب و تحمل خود را از دست بدهد و باعث بروز خطراتی شود.

این اصل را هیچ وقت فراموش نکنید که سازه آسانسور هیچ باری را به ساختمان شما اضافه نمی کند چرا که وزن و سنگینی آسانسور مستقیم به زمین منتقل می شود ،آهن کشی آسانسور صرفا جنبه پوششی و متعادل نگهداشتن اسانسور را دارد.مسئله دیگر اینکه آهن کشی و اتصال آن به سازه ساختمان در واقع مقاومت ساختمان شما را بالا می برد و به استحکام آن قطعا کمک می کند.پس اگر به خاطر این مورد تردید دارید،تعلل نکنید ،اول از فروشندگان آسانسور قیمت هوم لیفت خود را استعلام کنید ،سپس نسبت به نصب یک آسانسور هوم لیفت خوب و مناسب اقدام کنید و از آن لذت ببرید

       هوم لیفت آسانسوری است که برای پاسخ گویی به نیاز عمومی مردم ابداع شده است .مخصوصا فضاهای کوچک و با ظرفیت کم،ویا مجتمع هایی که قبلا مکان آسانسور طراحی نشده است. بنابراین ممکن است به علت کمبود فضا و امکانات ،اجرای یک آسانسور قدرتمندمیسر نباشد با وجود این محدودیت ،هر هوم لیفتی با هر ظرفیتی که نصب شود ،قطعا تمام موارد ایمنی بطور صد در صد در ساخت و راه اندازی آن رعایت می شود

پس از اینکه بازدیدهای فنی به عمل آمد،اندازه ها و دیگر مشخصات آسانسور معین می شود ، سپس برای تولید کابین و جک و کاراسلینگ اقدام می شود. لوازم و قطعات دیگر نیز خریداری می گردد. با توجه به شرایط ساختمان ، انتقال کاراسلینگ و جک و کابین به داخل چاه صورت میگیرد . در هر صورت باید این انتقال طوری باشد که نه به ریل و آهن کشی صدمه ای وارد شود، و نه به کاراسلینگ و کابین و جک آسیبی وارد شود.

اسانسور هیدرولیک این ویژگی دارد که راه اندازی ومونتاژ آن در عین سادگی، باید با وسواس و دقت زیاد صورت گیرد،زیرا که اگردر زمان مونتاژ و نصب دقت  لازم صورت نگیرد و با حوصله لوازم وقطعات و تابلو فرمان راه اندازی و نصب نشود،هر چند به علت سرعت عمل ، پروؤه سریع آماده شده است ، اما این عدم دقت در موقع استفاده از آسانسور خود را نشان میدهد و به خرابی و ایرادات مستمر منجر می شود.مسئله مهم دیگر که ممکن است بعد از نصب و استفاده از اسانسور گریبان گیر مصرف کنندگان شود خرابیهای مستمر و هزینه های سرسام آور تعمیرات اسانسور هوم لیفتی است .

قطعا هزینه ای که بابت خرید یک سیستم هیدرولیکی خوب صرفه جویی شده است ،باید برای تعمیرات و سرویس و نگهداری پی در پی پرداخت شود.عمده مشکلات از این دست از آنجا ناشی می شود که : یا مشتری هزینه خرید یک آسانسور هوم لیفت خوب و با کیفیت را ندارد و مجبور به خرید یک هوم لیفت ارزان است،و یا مشتری آگاهانه نمی خواهد هزینه بیشتری پرداخت کند و معتقد است"همه جنسها چینی هستند" پس اگر پول بشتری پرداخت کند فقط جیب فروشنده را پر کرده است،در صورتی که اصلا این طور نیست ."یک هوم لیفت ارزان با یک هوم لیفت لاکچری  از لحاظ کیفیت خیلی باهم فرق می کنند."

در طول زندگی انسانها ، این اختراعات بوده است که توانسه زندگی آدمها را دچار تحول کند و روز به روز رفاه و آسایش مردم را بیشتر کند.بعضی از اختراعات در کنار ایجاد رفاه و راحتی  ممکن است برای مصرف کنندگان مشکلاتی ایجاد کند،یا به مرور زمان باعث بروز خطراتی شود .زمانی که آسانسور اختراع شد و وارد زندگی عادی مردم شد،ابتکارات و نوآوری هایی در این حوضه صورت گرفت که هم خطرات استفاده از آسانسور به حداقل و حتی صفر رسید ،هم هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور پایین آمد وهم استفاده از آسانسور در فضاهای خیلی کوچک مثل بین راه پله و یا مکانهای مشاع دیگر مثل فضای بیرون ساختمان،عملی شد.اسانسور هیدرولیک هوم لیفتی نمونه بارز یک اختراع تکمیلی است.با نصب یک هوم لیفت ،به راحتی از فضای پرت ساختمان خود بهره برداری کنید.

    آسانسورهای هوم لیفت چون غالبا سالها بعد از پایان ساخت و ساز ساختمان اجرا می شوند ، ملکان ساختمان کمتر می توانند در طراحی و دیزاین آن اعمال نظر نمایند . در حقیقت باید یک آسانسور سبک را در فضای موجود ساختمان جای داد بطوری که ساکنان آن حتی المقدور برای استفاده از آسانسور دچار چالش نشوند . در بعضی از ساختمانها نصب هوم لیفت واقعا چالش برانگیز است ، چرا که ممکن است فضای مناسب اسانسور در قسمتی از ساختمان باشد که در مسیر تردد روزمره ساکنان نباشد و افراد برای سوار شدن باید مسافتی را طی کنند ، یا اینکه در ساختمانهایی که واحدهای آپارتمان در یک طبقه نیستند و دو واحد یا بیشتر در نیم طبقه قرار دارند ، در این گونه ساختمانها،ساکنان  یک واحد یا بیشتر برای سوار شدن بر هوم لیفت اجبارا باید چند پله را طی نمایند. گاه اتفاق می افتد در ساختمانی برای نصب هوم لیفت ،چاه آسانسور دقیقا در محل پارکینگ یکی از همسایه ها قرار میگیرد در این شرایط راضی کردن مالک پارکینگ بسیار حائظ اهمیت است.

تماس بگیرید ،کارشناسان ما بهترین و زیباترین هوم لیفت را با توجه به سلیقه و نظر شما ،طراحی و نصب میکنند.

فروش:

مهندس مرادی66 494 66 0912

مهندس عزیزی95 77 234 0912

 


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
  • مسیحا []
    0 Like disLike 0
    سلام و خسته نباشید ساختمونهای قدیمی ساز که شرایط استفاده از اسانسور با ظرفیت بالا رو ندارند ، میتونن از هوم استفاده کنن ، خیلی خوب جواب میده...
  • دشت ابادی []
    0 Like disLike 0
    هوم لیفت اسانسور خوبیه برای کارهای سبک ...محشره
  • دهقان []
    0 Like disLike 0
    سلام من منزلم تو شهر قم هست یه دستگاه هوم لیفت سه توقفه نصب کردم خیلی هم راضی ام...از شما ممنونم
  • قدیمی []
    0 Like disLike 0
    با سلام ، ما در حال ساخت کارخانه صنعتی هستیم برای قسمت اداری یه دستگاه هوم لیفت توسط تیم هیدروفربد نصب کردیم .. راضی هستیم و بدون مشکل در حال استفاده هستیم..
  • جعفر []
    0 Like disLike 0
    مثل همیشه عالی
  • نظمی []
    0 Like disLike 0
    سلام درود بسیار عالی مفید
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 7 = ?