پاوریونیت

 

لیست قیمت انواع پاوریونیت،قیمت پاوریونیت در ابعاد و ظرفیتهای مختلف،قیمت پک کامل پاوریونیت در اندازه های مختلف...

    پاوریونیت : power pack این محصول متشکل از موتور ، پمپ ، شیر برقی ، سایلنسر ، پمپ دستی ، پرشرسوئیچ ، مخزن روغن میباشد که در ظرفیت و ابعاد مختلف ساخته میشود . موتور المو ( ELMO MOTOR ) ساخت کشور ایتالیا به صورت غوطه ور در روغن با کیلووات های مختلف مورد استفاده در پاوریونیت ، این محصول در تمامی دنیا در سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار میگیرد . (موتور MOTOR SB ) : ساخت کشور ایتالیا به صورت غوطه ور در روغن با کیلووات های مختلف مورد استفاده در پاوریونیت ، این محصول در تمامی دنیا در سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار میگیرد . پمپ سیم و ستیما ( SEIM & SETIMA ) این پمپ به صورت اسکرو بوده و جهت پمپاژ روغن به داخل سیستم استفاده میگردد . این محصول ساخت کشور ایتالیا میباشد و در تمامی دنیا مورد استفاده قرار میگیرد . این محصول به خاطر تولید صدای کم و ایجاد کیفیت در حرکت آسانسور جزء پرمصرف ترین پمپ در بین محصولات دیگر میباشد . فشار شکن (سایلنسر ) : مخزن سایلنسر با بدنه فولادی جهت جلوگیری از صدای جریان روغن در سیستم هیدرولیک استفاده میشود . پمپ دستی : hand pump جهت پمپ کردن روغن به صورت دستی استفاده میشود ( مورد استفاده از آن بیشتر برای تعمیرات سیستم میباشد ) پرشرسوئیچ : over loud swich در واقع سوئیچ ماکسیمم فشار و جلوگیری از حمل بیشتر از ظرفیت سیستم هیدرولیک مورد استفاده قرار میگیرد.

    جایگاه پاوریونیت می تواند تا فاصله دوازده متری محل  جک هیدرولیکی آسانسور باشد.این جایگاه باید فضای کافی و درب ورودی متناسب برای انتقال پاوریونیت را دارا باشد .تهویه خوب و خشک بودن هوا و زمین و تمیزی محل قرارگیری پاوریونیت دارای مزیت های زیادی است ،و گرفتاری های بعدی را کاهش می دهد.ضمنا هر زمانی و به هر علتی فاصله جک هیدرولیک تا پاوریونیت زیادتر از مقدار گفته شده باشد باید به ازای هر ده متر یک بار افت فشار را مد نظر قرار داد.

    موتورخانه پاوریونیت باید حتما یک در مناسب و قابل قفل شدن باشد تا از ورود افراد غیر متخصص به داخل آن جلوگیری شود.همچنین باید دسترسی به آن به راحتی صورت گیرد.این فاکتور زمان بروز حادثه و آتش سوزی بسیار مهم و کارامد است.کف موتورخانه باید تراز باشد ، هر چهار پایه مخزن پاوریونیت کاملا روی زمین بنشیند تا از لرزش پاوریونیت و متعاقب آن خرابی موتور،پمپ جلوگیری شود.تاحد امکان تابلو فرمان در بالای پاوریونیت نصب نگردد بلکه در کنار پاوریونیت نصب شود.زیرا اگر پمپ،موتور و دیگر قطعات داخل پاوریونیت نیاز به تعمیر و تعویض داشتند ، به راحتی بشود آنها را خارج کرد.

      درب مخزن پاوریونیت باید کاملا بسته باشد تا از ورود انواع آلودگیهای محیطی از جمله گرد و غبار ، اجسام ریز و درشت به داخل پاوریونیت جلوگیری شود.اگر روغن داخل پاوریونیت به انواع آلودگیهای محیطی آغشته گردد ، علاوه بر اینکه باعث ازبین رفتن ویسکوزیته مناسب روغن هیدرولیک می شود ، مسبب خرابی جک هیدرولیک نیز می گردد..یکی از علتهای روغن ریزی جک ایجاد خط و خش بر روی بدنه پیستون می باشد.وجود اجسام ریز در روغن و اصطحکاک آنها با سطح پیستون باعث ایجاد خراشهای بسیار کوچک بر روی پیستون می شود . فشار روغن درون جک بسیار زیاد است بطوری که از همین خراشهای میکرو روغن ریزی شروع می شود.

شرکت هیدرو فربد با در دست داشتن دانش فنی و رعایت استاندارد های اروپایی اقدام به تولید انواع پاور پک با ابعاد و ظرفیت های مختلف مینماید و با پشتوانه ی قوی و خدمات پس از فروش گسترده در سر تاسر ایران در خدمت مشتریان گرامی میباشد


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
  • Guest []
    0 Like disLike 0
  • Guest []
    0 Like disLike 0
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
8 + 4 = ?