آسانسور GMV

آسانسور GMV

 

در سال 1958میلادی  با تحقیقات تخصصی وبا هدف تولید در زمینه آسانسور هیدرولیک شرکت ایتالیایی جی ام وی تاسیس گردید و تا الان توانسته لقب بزرگ ترین مجموعه تولید و ارائه محصولات هیدرولیک اسانسور را از آن خودکند.  جک و پاوریونیت GMV از بهترین محصولات موجود دربازار آسانسور می باشند.

جک جی ام وی:

 

خصوصیات جک g.m.v :

 در ساخت جک و پاور های این شرکت از ماشین آلات مدرن و تمام اتوماتیک CNC استفاده می گردد.

    در مسیر رو به پایین خیلی کم مصرف هستند

      نصب و تعمیر اسان

    خدمات پس از فروش

    شرکت gmv همچنین جک های دو تکه و سه تیکه را که نیاز به ساخت با  دقت بالا دارند را تولید می کند ، از مزیت های این محصول حمل و نقل اسانتر،انتقال و نصب ساده تر در داخل چاه اسانسور می باشد.

 ساختمان تشکیل دهنده یک جک ساده

سیلندر:

استوانه ای است که بخش خارجي جک را تشكیل می دهد و در برابر فشارهای وارده و همچنین خوردگي ناشي از رطوبت محیط بسیار مقاوم می باشد.

پیستون:

استوانه ای است تو خالي که داخل سیلندر قرار دارد و قسمت انتهايي آن به کابین متصل مي گردد و براثر فشار روغن جابه جا

می شود و موجب حرکت کابین میشود. سطح بیروني پیستون بايد بسیار صیقلي باشد ودر برابر فشارهای ناشي از بارهوای

استاتیكي و دينامیكي مقاومت کافي را داشته باشد در بیشتر موارد از جمله مناطق مرطوب سطح پیستون هوا با کرم آبكاری

مي شود که موجب مقاومت بیشتر پیستون در برابر خش و زنگ زدگي مي گردد.

شیر ایمنی(rapture valve)

حساسترين و مهم ترين بخش يک جک است که روی سیلندرجک مونتاژ می گردد و رابط بین شلنگ هیدرولیک و جک است و روغن از اين طريق به جک وارد و يا خارج مي شود.

اين يک وسیله ايمني است و بسته به اين که جک داخل زمین مدفون و يا بیرون کار گذاشته شود ، شیر ايمني در پايین يا بالای جک بسته مي شود. مکانیزم آن به اين صورت است که حجم عبوری روغن را کنترل و در صورتي که کابین در جهت پايین سرعت بیش از اندازه داشته باشد و يا اين که شلنگ هیدرولیک پاره شود باعث قطع عبور روغن و توقف کامل کابین مي شود.

انواع مختلف جک های آسانسور :

 

جک ها در دو نوع مختلف طبقه بندی می شوند:

الف- تک مرحله ای: SINGLE STAGE

ب- چند مرحله ای: TELESCOPIC

جک های يک مرحله ای ساختمان ساده تری دارند، ارزان تر از جک های تلسكوپي هستند. در ضمن حداکثر میزان  فشارمجاز برای جک های يك مرحله ای   45 بار و جک های تلسكوپي 41 بار مي باشد.

جک های تلسکوپی

هنگام بسته شدن  طول آن کوتاه تر است، در مواردی که محدوديت در حفر سوراخ در کف چاهک داشته باشیم، از این جکها استفاده میشود.

جک های دو تکه:

همان جک های ساده هستند؛ اما برخي پروژه ها دارای طول مسیر طولاني هستند ،بنابراین طول جک بلند مي شود، به علت محدوديت حمل و نقل و جايگذاری جک در چاهک آسانسور، جک های يک مرحله ای به صورت دو تکه تولید و در محل پروژه به هم متصل مي شوند.


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
2 + 2 = ?